ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ: ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΜΕ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΓΙΑ ΚΟΡΩΝΟΪΟ

Έτοιμη να ενισχύσει την προβολή των τουριστικών προορισμών της είναι η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Οι παραλίες της Χαλκιδικής και της Πιερίας που συγκεντρώνουν κάθε χρόνο χιλιάδες τουρίστες, καθώς και οι παραλίες άλλων νομών, αλλά και οι ορεινοί τουριστικοί προορισμοί της ΠΚΜ θα δοκιμαστούν φέτος, όπως εξάλλου και κάθε τουριστικός προορισμός στην χώρα μας λόγω των επιπτώσεων που θα υπάρξουν από την πανδημία του κορωνοϊού.

«Η κατάσταση είναι δύσκολη. Δεν ξέρουμε πώς θα κινηθεί η αγορά. Ούτε πώς θα λειτουργήσουν τα ξενοδοχεία και τα καταστήματα εστίασης ή τι κατάσταση θα πρέπει να επικρατεί στις παραλίες. Είμαστε όμως σε διαρκή εγρήγορση και ετοιμότητα. Ένα μήνα πριν το άνοιγμα των ξενοδοχείων θα βγούμε στις αγορές για να προβάλλουμε τον τόπο μας με spot ή εικόνες, digital video θα δοθούν σε tour operators ώστε να υπάρξουν δημοσιεύματα και να γίνει ένα επικοινωνιακό πουσάρισμα των τουριστικών προορισμών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (πχ Χαλκιδική, Πιερία). Αυτό θα γίνει ώστε με το άνοιγμα των συνόρων να μπορούν να γίνουν σχετικά γρήγορα κρατήσεις. Όταν κάποιος τουρίστας δει το σχετικό δημοσίευμα να μπορεί να κάνει άμεσα κράτηση», ανέφερε στον «Τύπο Θεσσαλονίκης» ο Τομεάρχης Τουρισμού Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Aλέξανδρος Θάνος.

Προβολή σε γνώριμες αγορές

Παράλληλα πρόσθεσε πως θα γίνει συντονισμένη προσπάθεια προβολής και με τον ΕΟΤ σε φιλικές και γνώριμες αγορές. «Σε συνεργασία με τα γραφεία του ΕΟΤ και με τους επαγγελματίες της περιοχής εφόσον έχουν αρθεί τα περιοριστικά μέτρα και έχουν ανοίξει τα σύνορα θα διαφημιστούμε στις αγορές στις οποίες ήδη έχουμε διεισδύσει. Κυρίως θα στοχεύσουμε σε Βαλκάνια ενώ έχουμε καλές συνδέσεις και με την Γερμανία. Στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ο τουρισμός είναι κατά 85% οδικός. Οπότε φέτος πιστεύουμε πως αυτό το κομμάτι θα λειτουργήσει καλύτερα», σχολίασε.

Κινήσεις με βάση τα πρωτόκολλα υγιεινής

Ως προς το πώς θα λειτουργήσουν οι παραλίες σημείωσε πως αναμένουν τα πρωτόκολλα υγιεινής που θα βγουν στο επόμενο διάστημα και που θα καθορίζουν τις αποστάσεις των καθισμάτων στους χώρους εστίασης ή τα μέτρα που θα ισχύσουν στις παραλίες και άλλες παραμέτρους. Πάντως τόνισε πως είναι σημαντικό να γνωρίζουν οι επαγγελματίες το τι πρέπει να ακολουθήσουν ώστε να κάνουν τις απαραίτητες ενέργειες και να είναι έτοιμοι όταν θα ανοίξει ξανά η αγορά. «Θα χρειαστεί ευελιξία και ενδεχομένως νέες υποδομές από πλευράς τους», τόνισε.

Στόχος σε κάθε περίπτωση είναι όπως είπε «να λειτουργήσουν όσο περισσότερες υπηρεσίες τουρισμού γίνεται στο πλαίσιο μιας κανονικότητας, που φυσικά δεν θα είναι ίδια με όσα έχουμε ζήσει στο παρελθόν. Και εφόσον όλα πάνε ικανοποιητικά κατά τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβρη «θα αρχίσουμε την προετοιμασία για το 2021, για να ρεφάρουμε τα όσα θα έχουμε χάσει στο 2020».

Πλεονέκτημα η καλή υγειονομική εικόνα της Ελλάδας

Κατά τον κ. Θάνο η χώρα μας μπορεί να προβάλει ως πλεονέκτημα και «την καλή υγειονομική της εικόνα σε σχέση με άλλες γειτονικές χώρες όπως η Ιταλία, η Ισπανία και η Τουρκία. Αυτό μπορεί να λειτουργήσει θετικά στο ψυχολογικό κομμάτι των πελατών», ανέφερε.

*Από την έντυπη έκδοση της εφημερίδας “Τύπος Θεσσαλονίκης”

 

[ΠΗΓΗ: https://blog.moudaniwn.gr/, 27/4/2020]

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ by admin Posted in ΘΕΜΑΤΑ

Σχόλια - Προσθήκη σχολίου

You must be logged in to post a comment.