ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Τα λεφτά στο… διαδίκτυο αποφάσισε να ρίξει φέτος ο Προαθωνικός Οργανισμός Τουρισμού, προκειμένου να «πουλήσει» την ανατολική Χαλκιδική στο εξωτερικό, θεωρώντας ότι οι πολυπληθείς αποστολές στο πλαίσιο διεθνών τουριστικών εκθέσεων ούτε αποτέλεσμα φέρνουν ούτε συνάδουν με το επαγγελματικό πρόσωπο του φορέα.

Με δεδομένο δε ότι στις τελευταίες εκθέσεις όπου συμμετείχε διαπίστωσε μια πτώση των προκρατήσεων για την Ελλάδα έναντι της Τουρκίας, αποφάσισε να κάνει στοχευμένα βήματα και να επενδύσει κυρίως σε πωλήσεις μέσω επαγγελματικών διαδικτυακών τόπων. Στο πλαίσιο αυτό, η προωθητική καμπάνια του θα βασιστεί σε δύο τεχνοκρατικές μεθόδους: η πρώτη είναι η συμμετοχή σε προωθητικά προγράμματα αεροπορικών εταιριών, τα οποία εξασφαλίζουν απευθείας πωλήσεις, προερχόμενες από αγορές-στόχους, όπως η Ιταλία και το Βέλγιο. Σύμφωνα με τον Προαθωνικό Οργανισμό Τουρισμού, μέσω της εν λόγω παρέμβασης, η Αμμουλιανή, η Ιερισσός, η Ουρανούπολη και η Ολυμπιάδα αναμένεται να απογειώσουν τη φήμη τους και να τονώσουν ιδιαίτερα «νεκρές» τουριστικές περιόδους, κυρίως τους πρώτους και τους τελευταίους μήνες της καλοκαιρινής περιόδου. Παραλίες και παραθαλάσσιοι χώροι, γαστρονομία, προγράμματα «55+», αλλά και περιπατητικές περιηγήσεις θα αποτελέσουν τα εργαλεία προώθησης, τα οποία έχει δημιουργήσει ο οργανισμός.

Προβολή

Η δεύτερη μέθοδος είναι η προώθηση ειδικών τουριστικών προϊόντων μέσω social media επιλεγμένων τουριστικών γραφείων, προερχόμενων από τη Γερμανία, την Ολλανδία, τη Γαλλία, την Ελβετία, την Εσθονία και άλλες χώρες. Ορεινός όγκος, Πυργαδίκια, Ακτή Κομίτσα, αλλά και παραθαλάσσια θέρετρα αναμένεται να προβάλουν τα φυσικά χαρακτηριστικά και τις υποδομές τους μέσω ολοκληρωμένων τουριστικών πακέτων, που θα διοχετευθούν σε ολόκληρη την ευρωπαϊκή ήπειρο. Πολιτιστικές και προσκυνηματικές περιηγήσεις, ποδηλασίες, οινικές περιπλανήσεις και ειδικές μορφές τουρισμού είναι μερικά από τα εργαλεία, τα οποία θα αποτελέσουν την κινητήριο προωθητική δύναμη.

Παράλληλα, μέσω του Δικτύου «Οι Πόλεις του Μεγαλέξανδρου», το πολιτιστικό τόξο «Θεσσαλονίκη – Αμφίπολη – Άθωνας» αναμένεται να διοχετεύσει προνομιακά τουριστικά πακέτα διακοπών σε ομογενειακές οργανώσεις και ταξιδιωτικά γραφεία στην Αμερική και την Ολλανδία.

«Με ένα πρόγραμμα δραστηριοτήτων, το οποία απευθύνεται αυστηρά από επαγγελματίες σε επαγγελματίες, δίνουμε το στίγμα της διαφορετικότητας, φιλτράροντας ενέργειες, ώστε αυτές να αποδίδουν το μέγιστο δυνατό, ακόμη και όταν οι συγκυρίες δεν είναι με το μέρος μας» αναφέρει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του οργανισμού Γιάννης Γερούκης.

[ΠΗΓΗ: ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, της Μαρίας Μαθιοπούλου, 13/03/2019]

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ by admin Posted in ΘΕΜΑΤΑ

Σχόλια - Προσθήκη σχολίου

You must be logged in to post a comment.