ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟ ΣΥΝΘΕΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ

athos17

Στην τάση της βρετανικής αγοράς, π οποία πλέον προωθεί το μοντέλο του μαζικά εξατομικευμένου τουριστικού πακέτου, προσαρμόζεται η Χαλκιδική, όπως δείχνει το Fam Trip που διοργάνωσε πρόσφατα ο τοπικός οργανισμός τουρισμού για Άγγλους tour operators και travel agents. To ταξίδι σχεδιάστηκε έτσι ώστε να αναδεικνύει τη Χαλκιδική ως ένα πλήρες τουριστικό προϊόν, το οποίο διαθέτει όχι μόνο τις πανθομολογούμενα πανέμορφες παραλίες και πεντακάθαρες θάλασσές της, αλλά συνδυάζει ταυτόχρονα το καλό φαγητό, τους φιλόξενους ανθρώπους της, τα γραφικά χωριά της, το ορεινό τμήμα της, καθώς και την πλούσια πολιτιστική και θρησκευτική της κληρονομιά. Μάλιστα, το ταξίδι περιελάμβανε και επίσκεψη σε Θεσσαλονίκη και Βεργίνα, για τον περαιτέρω εμπλουτισμό της συνολικής τουριστικής εμπειρίας και την ανάδειξη των κοντινών προορισμών που μπορεί να συνδυάσει ο επισκέπτης. Παρά τις δυσκολίες της τρέχουσας συγκυρίας, είναι βέβαιο ότι, αργά ή γρήγορα, οι μεγάλες προσπάθειες του Οργανισμού Τουρισμού Χαλκιδικής θα αποδώσουν καρπούς. Κι αυτό γιατί τα στελέχη του, και κυρίως ο πρόεδρος Γρηγόρης Τάσιος, έχουν έγκαιρα αντιληφθεί ότι στη διεθνοποιημένη εποχή που ζούμε, μόνο με κινητικότητα και διαφοροποίηση μπορεί κανείς να σταθεί όρθιος στον ανταγωνισμό.

 

[ΠΗΓΗ: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, 21/05/2015]

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ by admin Posted in ΘΕΜΑΤΑ

Σχόλια - Προσθήκη σχολίου

You must be logged in to post a comment.